25 maja 2022 Wystrój biura
Wpływ mebli biurowych na sukces firmy

Aby odnieść sukces w biznesie i w nowoczesnym biurze, trzeba być przede wszystkim produktywnym. Oczywiście, gdy tak to ująć, brzmi to bardzo prosto, ale bycie i pozostanie produktywnym to w rzeczywistości dość skomplikowana sprawa.

Produktywność oznacza wiele różnych rzeczy, a pod tym pojęciem kryją się różne podrozdziały. Produktywność obejmuje sprzęt, to, jak dobrze działa, jak szybko działa, jak energooszczędny jest, wydatki i ich wpływ na zyski, klientów i ich liczbę, ich indywidualną wartość i liczbę dokonywanych przez nich zakupów, a także pracowników i ich morale.

Możesz się zastanawiać, dlaczego szczęście pracowników jest tak ważne; przecież dopóki praca jest wykonywana, nie ma znaczenia, czy uśmiechają się do biurka i kochają swoją pracę, czy nie? Cóż, w rzeczywistości to podejście dinozaura. Jeśli Twoja firma nie przywiązuje najwyższej wagi do morale pracowników, to po prostu nie osiągniesz produktywności. To takie proste.

Ujmijmy to w najbardziej uproszczonej formie. Pracownicy wykonują pracę, niezależnie od tego, czy każą ją wykonywać maszynom, czy też wykonują ją sami, to oni kontrolują proces. Jeśli pracownik jest szczęśliwy i zmotywowany, będzie pracował ciężej, nie będąc o to proszonym, będzie stale zgłaszał swoje pomysły przy stole konferencyjnym i będzie mu zależało na pracy, którą wykonuje. Gdy na czymś nam zależy, osiągamy lepsze wyniki, ponieważ to coś dla nas znaczy.

Z drugiej strony, jeśli Twoi pracownicy nie są zadowoleni, będą robić minimum i nic więcej. Przyjdą do pracy, przebrną przez dzień, popatrzą na zegarek i pójdą do domu. I to wszystko. Nie będą wykraczać poza swoje obowiązki, nie będą przejmować się zgłaszaniem pomysłów, ponieważ nie będą widzieć w tym sensu, jeśli nie będziesz ich słuchać, a w rezultacie prawdopodobnie popełnią więcej błędów.

Czy to jest produktywny obraz? W pierwszym przypadku tak, w drugim zdecydowanie nie.

Drugi sekret polega na tym, że produktywność równa się zysk. Nie trzeba być chirurgiem mózgu, aby to zrozumieć: jeśli jesteś bardziej produktywny, robisz więcej z tym, co masz, a to oznacza więcej pieniędzy.

W ostatecznym rozrachunku biznes oznacza pieniądze.

Uświadomiliśmy sobie, że morale jest bardzo ważne, ale jak je podnieść? Istnieje wiele rzeczy, na których można się skupić, ale jedną z najbardziej podstawowych, a jednocześnie pomijanych przez wiele firm, są meble biurowe, które ustawia się w miejscach pracy. Obejmuje to główne biuro, stołówki, miejsca przerw w pracy, recepcje, sale konferencyjne i wszelkie inne pomieszczenia w budynku, które znajdują się pod kontrolą firmy. Każde z tych pomieszczeń musi być zoptymalizowane pod względem komfortu, wsparcia i wydajności. Styl pomieszczenia musi być również przyjemny dla oka; my, ludzie, jesteśmy istotami wizualnymi i lepiej nam się pracuje, gdy jesteśmy dumni z danej przestrzeni, np. podoba nam się jej wygląd.

Nietrudno się domyślić - ciemne i stare biuro nie będzie tak przyjemne w pracy, jak dynamiczne, nowoczesne biuro w jasnych kolorach, prawda? Są to podstawowe rzeczy, które tak często są pomijane na rzecz wielkich kampanii marketingowych i zmian w oprogramowaniu.

Być może nadszedł czas, aby wrócić do podstaw i faktycznie zająć się tymi sprawami, kupić stylowe meble biurowe i upewnić się, że każdy ma to, czego potrzebuje, aby móc wykonywać pracę, za którą mu płacą.

W tym przewodniku skoncentrujemy się na związku między sukcesem firmy a meblami biurowymi. Czasami to właśnie podstawy przynoszą największe zyski!

Jeśli w najbliższej przyszłości rozważasz zmianę wystroju biura, znajdziesz tu wiele przydatnych informacji.

Korzyści płynące z wyboru najlepszych mebli biurowych dla Twojej przestrzeni roboczej

Nie bez powodu spędzamy tak dużo czasu dekorując nasze domy i sprawiając, że wyglądają po prostu dobrze; spędzamy tam dużo czasu i chcemy być zrelaksowani i szczęśliwi. Chcemy, aby nasze domy były stylowe i wygodne, ponieważ to sprawia, że czujemy się dobrze. Nie inaczej jest w przypadku środowiska biurowego.

Istnieją dwie strony medalu. Możesz wybrać meble niskiej jakości i zaoszczędzić pieniądze, a może nawet zdecydować się na używane meble biurowe, które widziały lepsze dni, i z pewnością będziesz mieć dodatkową gotówkę na koncie biznesowym. Możesz spojrzeć na swoje ściany i pomyśleć, że farba jest w porządku i wytrzyma jeszcze rok lub dwa, i możesz sobie poradzić. To dobrze, będą nadal funkcjonalne. Ale czy będzie to produktywne? Odpowiedź brzmi: nie, prawdopodobnie nie będzie.

Wspomnieliśmy już, że pracownicy chcą pracować w dynamicznym i nowoczesnym miejscu, być może z fajnymi siedzeniami biurowymi i wystrojem, który nawiązuje do związku między kolorem a nastrojem. Jeśli uda Ci się wykorzystać te elementy, możesz zwiększyć produktywność. Czy wolałbyś pracować w nudnym, nieciekawym biurze, czy w błyszczącym, nowoczesnym? Bądź szczery! Pracownicy są o wiele bardziej zmotywowani, aby wstać rano z łóżka i udać się do pięknie zaprojektowanego i wygodnego biura, niż do starego, niewygodnego. Pamiętaj, w końcu jesteśmy ludźmi.

Pracownicy z pokolenia millenialsów również znacznie częściej zwracają uwagę na nowoczesny wystrój biura, gdy wybierają miejsce pracy. Pomyśl o biurach Google lub Apple - są eleganckie, lśniące, wygodne i mają wszystko, co zapewnia optymalną wydajność. Jeśli chcesz przyciągnąć nowe talenty, właśnie to musisz zrobić, a jeśli chcesz zatrzymać swoich obecnych, doświadczonych pracowników, musisz pokazać im, że zależy Ci na ich dobrym samopoczuciu na tyle, aby zapewnić im funkcjonalne, atrakcyjne i przyjazne miejsce pracy.

Podsumujmy. Główne korzyści wynikające z przywiązywania wagi do wyboru mebli są następujące:

  • Wybór ergonomicznych mebli pomoże zmniejszyć liczbę bólów i dolegliwości odczuwanych przez pracowników, a tym samym ograniczy liczbę dni straconych z powodu choroby.
  • Zwiększone morale, które ma bezpośredni wpływ na wydajność, a tym samym na zyski.
  • Stworzenie imponującej przestrzeni biurowej pomaga również stworzyć dobre pierwsze wrażenie dla osób odwiedzających budynek - pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, zwłaszcza jeśli chodzi o pozyskiwanie nowych możliwości biznesowych
  • Wyższe morale oznacza mniej błędów, a co za tym idzie - szczęśliwszych klientów
  • Nowe meble, które są funkcjonalne i zaprojektowane z myślą o danej przestrzeni, pozwolą Ci zaoszczędzić pieniądze w dłuższej perspektywie, w przeciwieństwie do ciągłego naprawiania starych mebli
  • Lepsze wykorzystanie przestrzeni w biurze zwiększa efektywność, a tym samym produktywność

Naprawdę nie ma żadnych minusów. No dobrze, zakup mebli będzie kosztował, ale w pewnym momencie i tak będziesz musiał je kupić, a z czasem zwróci się to z nawiązką! Ponadto, jako pracodawca masz obowiązek zapewnić swoim pracownikom bezpieczne i przyjazne środowisko pracy. Jeśli Twoi pracownicy ciągle narzekają na bóle, to z pewnością nadszedł czas, aby połączyć dwa i dwa i rozważyć możliwość, że Twoje meble biurowe są już nieaktualne?

Przyjrzyjmy się teraz bliżej niektórym szczegółom, zaczynając od biurek.

Biurka biurowe

Biurko to nie tylko coś, na czym można się oprzeć - to funkcjonalny element wyposażenia, który może sprawić, że ktoś będzie wydajny lub przeszkadzać mu w pracy, aż do całkowitego braku efektywności. Rozważając rolę biurka biurowego, należy wziąć pod uwagę jego rozmiar, materiał, rodzaj i umiejscowienie.

Większość firm kupuje śpiewające i tańczące biurko CEO, ale dla swoich pracowników wybiera ogólne lub podstawowe typy biurek. To niewłaściwy sposób patrzenia na tę kwestię! Twoi pracownicy są najcenniejszym zasobem firmy, więc dlaczego mieliby korzystać z opcji niespełniającej norm? Dlaczego nie kupić eleganckich biurek biurowych, które zapewnią im odpowiednią ilość miejsca, a jednocześnie nadadzą stylowy wygląd całej przestrzeni? W ten sposób pokazujesz swoim pracownikom, że zależy Ci na nich na tyle, aby podjąć ten krok, a to natychmiast podnosi morale. Z pewnością wiesz już, do czego prowadzi to morale.

Umiejscowienie jest również istotne

Ważne jest także, aby zwrócić uwagę na to, gdzie ustawia się biurka. Ważne jest, aby nikt nie musiał borykać się z oślepiającym światłem z okien lub lamp sufitowych, ale także, aby miejsca do pracy zespołowej nie znajdowały się tuż obok osób, które muszą się skoncentrować.

Odrobina sprytu sprawi, że każdy będzie mógł wykonać swoje indywidualne zadania bez przeszkód w taki czy inny sposób. W takiej sytuacji przydałyby się ścianki działowe lub panele akustyczne, ewentualnie zastosowanie paneli akustycznych w celu wyeliminowania hałasu z otoczenia, gdy ktoś koncentruje się na pracy. Oznacza to również, że osoby prowadzące burzę mózgów nie będą czuły się źle, mówiąc na głos. I znowu - produktywność!

Siedzenie i stanie?

Kolejnym obszarem, o którym warto pomyśleć, jeśli chodzi o biurka, jest nieco nowa funkcja, która jednak okazała się niezwykle korzystna. Mowa tu o biurkach stojących. Badania przeprowadzone przez Uniwersytet w Leicester, opublikowane w British Medical Journal, wykazały, że stosowanie metody pracy siedząco-stojącej, tzn. siedzenie przez pewien czas, a następnie wstawanie, przy użyciu biurka o regulowanej wysokości, faktycznie zwiększa wydajność i zaangażowanie pracowników.

Wynika to z faktu, że stanie jest formą ćwiczeń fizycznych, a zmiana pozycji z siedzącej na stojącą wystarczy, by zwiększyć dopływ tlenu i krwi do mózgu. Zwiększa to skupienie i koncentrację, a tym samym ogranicza liczbę błędów i zwiększa dbałość o szczegóły.

Wprawdzie przyzwyczajenie się pracowników do pracy w pozycji stojącej przez pewien czas może zająć trochę czasu, ale gdy już spróbują, prawdopodobnie zauważą korzyści i poczują się lepiej dzięki dodatkowemu wysiłkowi fizycznemu. Siedzący tryb życia nie jest dobry dla zdrowia i dobrego samopoczucia, a siedząco-stojący sposób pracy jest uważany za doskonałe antidotum na ten problem.

Z czego to jest zrobione?

Następnie musimy porozmawiać o materiałach i fakturach. Ostatnio dużo mówi się o biophilic office design, czyli o wprowadzaniu elementów środowiska zewnętrznego do przestrzeni biurowej. Dowody wskazują, że związki z naturą pomagają zredukować stres oraz stworzyć bardziej spokojne i harmonijne środowisko pracy. Aby uzyskać biofiliczne miejsce pracy, wystarczy dodać naturalne materiały, takie jak rośliny lub elementy wodne, ale można też zdecydować się na klasyczne drewniane biurka.

Wybór mocnego drewna zapewni trwałość i sprawi, że biurka przetrwają próbę czasu, ale także zapewni efekt biofilii i związane z nim korzyści. Jeśli drewno nie jest dla Ciebie, co powiesz na szklane biurko? Szkło odbija światło i sprawia, że przestrzeń biurowa staje się jaśniejsza. Chociaż wymagają one nieco więcej uwagi przy czyszczeniu, efekt jest więcej niż wart wysiłku.

Wybór materiałów i faktur sprowadza się do trwałości i tego, czy chcesz nadać swojemu biuru nowoczesny wygląd, czy też chcesz, aby było ono urządzone w stylu współczesnym. Niezależnie od tego, na co się zdecydujesz, upewnij się, że wszystkie elementy są spójne, aby stworzyć odpowiedni wygląd.

Nie zapomnij o biurku recepcyjnym

Innym rodzajem biurka, o którym nie powinieneś zapominać, jest recepcja. Jeśli w pozostałych pomieszczeniach postawiłeś na nowoczesne meble biurowe, musisz kontynuować ten motyw również w recepcji. I odwrotnie, jeśli postawiono na nowoczesność, należy zadbać o to, aby recepcja odzwierciedlała ten sam styl.

Recepcja musi być centralnym punktem Twojej recepcji, ale musi być również stylowa i czysta, aby stworzyć to najważniejsze pierwsze wrażenie. Recepcjonista jest pierwszą osobą, z którą spotykają się goście, dlatego jego miejsce pracy musi być profesjonalne i stylowe.

W recepcjach popularne są zakrzywione biurka, ale również biurka, które są obudowane z obu stron, co pozwala recepcjoniście czuć się bezpieczniej, a także zapewnia, że nikt nie może zobaczyć pracy lub dokumentów, które mogą znajdować się na recepcji. Oczywiście nie trzeba mówić, że w żadnym wypadku nie należy trzymać na biurku poufnych dokumentów!

Na koniec, zanim przejdziemy do innego tematu, zapoznaj się z tym przydatnym filmem, w którym przedstawiono 12 porad dotyczących biurka, które pomogą zwiększyć wydajność pracy. Być może znajdziesz tam użyteczną wskazówkę, którą możesz dodać do swojego nowego projektu!

Krzesła biurowe

To, na czym siedzisz, jest prawdopodobnie najważniejszą częścią całego układu! Krzesła biurowe muszą być wygodne i muszą zapewniać wsparcie. Powszechność występowania bólu w dolnej części pleców i karku, a także związek między postawą ciała a migrenami, przyczyniają się do ogromnej liczby straconych dni roboczych w brytyjskich firmach z powodu choroby każdego roku.

Oprócz tego ważna jest wentylacja, możliwość dostosowania krzesła do własnych potrzeb, rozmiar krzesła, jego wygląd i materiał, z którego jest wykonane.

Kluczowa cecha - ergonomia

W miarę możliwości krzesła powinny być ergonomiczne. Ergonomia polega na zapewnieniu osobie, która siedzi na krześle, wsparcia, np. dla dolnej części pleców, szyi itp. Krzesła te można regulować, zazwyczaj ich wysokość, nachylenie, pochylenie siedziska, zdejmowane podłokietniki, a także podparcie lędźwiowe. Regulacje te pomagają stworzyć środowisko siedzenia dostosowane do potrzeb danego pracownika, a tym samym ograniczyć bóle i dolegliwości.

Nieprawidłowe siedzenie jest jedną z głównych przyczyn chronicznego bólu w pracy, a przecież tak łatwo temu zaradzić! W większości przypadków wystarczy po prostu kupić najlepsze siedziska i edukować pracowników w zakresie prawidłowego siedzenia. Jeśli pomyślisz o tym, ile godzin większość pracowników biurowych spędza siedząc przy biurku, nic dziwnego, że wielu z nich wraca do domu z bolącymi plecami po tak długim okresie nieprawidłowego siedzenia. Pozbądź się bólu, a pokażesz swoim pracownikom, że dbasz o ich zdrowie, dzięki czemu poczują się docenieni, morale wzrośnie, a Ty będziesz mieć mniej dni chorobowych. Pamiętaj, że dni chorobowe mają również wpływ na zyski.

Materiały też mają znaczenie

Oprócz ergonomicznej konstrukcji, należy również zwrócić uwagę na materiał, z którego wykonane jest krzesło. Plastikowe krzesła nie są zbyt przyjemne do siedzenia w miesiącach letnich, zwłaszcza jeśli masz na sobie spódnicę. Przywierają one do gołej skóry, a jednocześnie sprawiają, że spodnie są raczej spocone. Nie sprawi to, że ktokolwiek poczuje się dobrze, sprawi, że wszyscy będą czuli się niekomfortowo, a w rezultacie wpłynie to na wydajność - pracujemy lepiej, gdy czujemy się dobrze!

Każdy rodzaj wybranego krzesła powinien być wykonany z materiału, który jest przewiewny i lekki, a także łatwy do czyszczenia. Obecnie można nawet kupić krzesła z własną regulacją temperatury; krzesło hyperchair zostało zaprojektowane w taki sposób, aby utrzymywać idealną temperaturę dla danej osoby - jest to idealne rozwiązanie w przypadku aż nazbyt dobrze znanej sytuacji, gdy jednemu pracownikowi jest gorąco, drugiemu zimno, a trzeci nie może się zdecydować; to wszystko wpływa na wydajność, ponieważ chodzi o komfort!

Umieszczenie

Podobnie jak w przypadku biurek, wszystko sprowadza się do ich rozmieszczenia. Jeśli w biurze znajdują się meble do pracy zespołowej i zachęcasz pracowników do burzy mózgów i pracy zespołowej, w przestrzeni musi być wystarczająco dużo krzeseł, aby ludzie mogli usiąść, wstać, poruszać się itp. Dobrym wyborem są wysokie stołki lub krzesła wannowe.

Upewnij się, że masz wystarczająco dużo krzeseł dla osób, które prawdopodobnie będą korzystać z przestrzeni, jako minimum, i upewnij się, że wszystkie krzesła pasują do siebie pod względem wzornictwa, aby przestrzeń wyglądała stylowo i szykownie. Pamiętaj, że pozory mają znaczenie, zwłaszcza jeśli w Twoim biurze znajdują się sale konferencyjne i odwiedzają je delegaci z zewnątrz.

Na koniec warto zapoznać się z tą interesującą infografiką, która przedstawia kilka faktów na temat szkodliwego wpływu złego krzesła biurowego.

Źródło: www.physicaltherapyweb.com/news/sitting-doesnt-bad-defense-office-chair

Meble do sali konferencyjnej

Meble do sali konferencyjnej to miejsce, w którym najczęściej omawia się ważne pomysły i twórcze rozwiązania problemów. Czy uważasz, że zachęcisz swoich pracowników do przedstawiania tych pomysłów, jeśli miejsce, w którym siedzą, jest przygnębiające i ciemne? Nie. Nic nie wymyślą i będą mieli nadzieję, że spotkanie szybko się skończy, aby mogli wrócić do swoich obowiązków.

Problem z takim scenariuszem jest dość oczywisty - brak pomysłów i rozwiązań oznacza, że Twoja firma popadnie w stagnację. Firma, która jest dynamiczna, nastawiona na współpracę i koncentruje się na pracy zespołowej, ma o wiele większe szanse na produktywność w porównaniu z taką, która polega na tym, że kierownictwo podejmuje każdą decyzję na podstawie własnych pomysłów. Nie jest to sytuacja sprzyjająca wysokiemu morale, ponieważ pracownicy nie będą mieli poczucia, że ich pomysły będą traktowane poważnie.

Z drugiej strony, jeśli zainwestujesz w wysokiej jakości stoły do pracy w sali konferencyjnej, tablice interaktywne i wygodne krzesła do siedzenia w sali konferencyjnej, pojawi się więcej pomysłów, ponieważ będziesz do nich zachęcać. Mówisz swoim pracownikom: "oto przestrzeń stworzona dla pomysłów, podsuwajcie je nam!", a oni to robią.

Problem z większością sal konferencyjnych polega na tym, że są one ciemne, małe i niezbyt inspirujące. Jeśli chcesz inspirować, musisz stworzyć jaśniejszą i bardziej innowacyjną przestrzeń. Otwórz okna, wpuść światło, upewnij się, że temperatura jest odpowiednia, i zadbaj o komfort. Poszukaj różnych układów i pomysłów na salę konferencyjną i znajdź taki, który najlepiej pasuje do Twoich pracowników. Zawsze możesz użyć modułowych mebli biurowych i zmieniać układ w razie potrzeby, np. gdy zbliża się duże i formalne spotkanie, które wymaga standardowego podejścia.

Istnieje wiele sposobów, aby pozbyć się "nudy" z sali konferencyjnej i stworzyć jasną i innowacyjną przestrzeń, która inspiruje i motywuje. Dzięki temu pomysły i rozwiązania będą same przychodzić do głowy, co w ogromnym stopniu przyczyni się do sukcesu Twojej firmy.

Przestrzenie na przerwę i czas wolny

Kiedy Twoi pracownicy robią sobie przerwy, do czego powinieneś ich zachęcać, musisz zapewnić im wygodną i relaksującą przestrzeń. Pracownicy nie powinni jeść lunchu przy biurkach ani odmawiać przerw, ponieważ muszą dotrzymać terminów. Dopuszczenie do takiej sytuacji nie leży w sferze zdrowia i dobrego samopoczucia, dlatego zawsze należy zachęcać do regularnych przerw i czasu wolnego. W rezultacie pracownicy będą bardziej skoncentrowani i zaangażowani, co zwiększy ich produktywność, a tym samym sukces firmy. A wszystko to z powodu przerwy!

Aby zapewnić swoim pracownikom jak najbardziej komfortowe miejsce do odpoczynku, warto pomyśleć o wykorzystaniu przestrzeni do odpoczynku, wyposażonej w wysokiej jakości kolorowe meble do odpoczynku. Miejsca te mogą być wykorzystywane do współpracy, na przerwy lub po prostu na pięciominutową przerwę, są więc zarówno wielofunkcyjne, jak i atrakcyjne.

Przestrzeń ta powinna być oddalona od zwykłego środowiska biurowego, a jeśli to możliwe, należy w niej umieścić elementy przyrody, aby nadać jej spokojny, relaksujący charakter. Mnóstwo naturalnego światła i świeżego powietrza to także świetny dodatek, więc jeśli dysponujesz przestrzenią na zewnątrz, którą możesz wykorzystać, a pogoda sprzyja, możesz pomyśleć o przeniesieniu rzeczy na zewnątrz. Jeśli nie, pamiętaj o cechach biofilicznych, o których wspomnieliśmy wcześniej.

Istnieje wiele pomysłów na niedrogie meble biurowe, które można wykorzystać w przestrzeniach do odpoczynku i relaksu, np. sofy lub wysokie stołki nadające klimat kawiarni.

Chodzi o to, że zapewniając swoim pracownikom tego typu przestrzeń, pokazujesz im, że zależy Ci na ich zdrowiu i dobrym samopoczuciu. Pamiętaj, że chociaż miejsce przerw może być wykorzystywane do pracy, jest to również przestrzeń do odpoczynku i relaksu, a to oznacza, że nie musisz jej udostępniać. W ten sposób udowadniasz pracownikom, że ich cenisz, a to z kolei ma duży wpływ na ich morale.

Wykończenie

Do tej pory rozmawialiśmy o głównych meblach biurowych, ale musimy również porozmawiać o mniejszych elementach, które dopełniają cały wygląd i atmosferę przestrzeni biurowej. Szczegóły często znajdują się w elementach wykończeniowych, a te mogą być tak małe lub duże, jak tylko chcesz. Jednym z nich, który musisz uwzględnić bez względu na wszystko, jest pamięć biurowa.

Stylowe przechowywanie w biurze jest integralną częścią prowadzenia funkcjonalnego biura. Potrzebujesz miejsca do przechowywania niektórych elementów, w tym poufnych dokumentów i innych dokumentów, a podczas gdy nie chcesz iść w dół trasy nadmiernego odkładania i zbyt wielu szafek na dokumenty, możesz spojrzeć w kierunku mniejszych szafek, które mieszają się z ogólnym wystrojem i dodać wykończenie do swojej przestrzeni.

Pomyśl także o ścianach i kolorze swojej przestrzeni. Dobra, ściśle mówiąc, to nie są meble biurowe, ale moc mebli może być z pewnością wzmocniona przez projekt przestrzeni, w której się znajdują!

Czarne meble biurowe wyglądają fantastycznie w połączeniu z kolorowymi akcentami na ścianach lub abstrakcyjnymi dziełami sztuki, a białe meble biurowe świetnie komponują się z naturalną zielenią biophilic design. Oczywiście możesz wybrać dowolny inny kolor i połączyć go z odpowiednim wyglądem, ale upewnij się, że wszystko do siebie pasuje, aby stworzyć przestrzeń, która naprawdę wygląda tak, jak trzeba.

W efekcie uzyskasz biuro, którego nie powstydziłby się żaden magazyn o stylu!

Podsumowanie

Teraz, gdy dotarliśmy do końca naszego przewodnika po meblach, czy widzisz, jak ważne dla sukcesu firmy są biurka, krzesła, szafki i inne elementy wyposażenia? W tych przedmiotach nie chodzi tylko o funkcjonalność, ale o wiele więcej! Istnieje wyraźny związek między meblami biurowymi a więzią między pracownikami, a wzmacniając tę więź, podnosisz ogólny poziom morale w Twojej firmie! Czy musimy jeszcze raz powtarzać, do czego prowadzi morale? Produktywność!

Jeśli chcesz, aby Twoja firma odniosła sukces, musisz zapewnić swoim pracownikom inspirujące, motywujące, komfortowe i wspierające środowisko pracy. Pomyśl o tym z osobistego punktu widzenia - czy chciałbyś pracować w biurze, w którym jest za gorąco/zbyt zimno/zbyt ciemno/zbyt jasno lub w ogóle niewygodnie? Nie, nie chciałbyś, więc nie oczekuj tego również od swoich pracowników!

Jeśli czytasz te słowa i myślisz, że nadszedł czas na remont biura, to pierwszym krokiem jest planowanie. Zastanów się dobrze nad wyglądem, jaki chcesz osiągnąć i opracuj budżet, który pozwoli Ci na zakup tego, czego potrzebujesz.

Zadzwoń do naszego zespołu sprzedaży w Calibre Office Furniture pod numer 0800 0125 654 lub napisz do nas e-mail, a my chętnie porozmawiamy o tym, od czego zacząć.

Dziękujemy za przeczytanie!

Zobacz również
Wystrój biura

Czy znajdujesz się w ciągłej sytuacji rekrutacyjnej? Czy pracownicy zawsze odchodzą, a Ty musisz zasypać ich stanowisko? Jeśli tak, to czy kiedykolwiek przestałeś się zastanawiać...

Kiedy nowy pracownik dołącza do zespołu biurowego, będzie potrzebował szkolenia. Będą potrzebowali szkolenia, aby nauczyć się systemów komputerowych, będą potrzebowali szkolenia w...

Kiedy gość czeka w Twojej recepcji, jak długo może tam siedzieć? Czy istnieje określony czas, w którym czekanie staje się nie do zaakceptowania? Recepcje to często ruchliwe miejsca, a rola...