10 lipca 2022 Wystrój biura
W jaki sposób zyski i motywacja są ze sobą powiązane?

Przedsiębiorstwa potrzebują trzech rzeczy, aby przetrwać w tym okrojonym świecie - wydajności, wzrostu i zysków. Bez tych trzech rzeczy, biznes z pewnością upadnie w pewnym momencie w najbliższej przyszłości.

Aby zapewnić, że produktywność i wzrost będą miały bezpośredni wpływ na zwiększenie rentowności, firmy muszą zwrócić się w stronę swoich najważniejszych aktywów - pracowników.

Twoi pracownicy są tymi, którzy robią wszystko w Twojej firmie. Rozmawiają z klientami, przyciągają nowych klientów, zapewniają, że wszyscy są zadowoleni i że nikt nie odrzuca robienia z Tobą interesów w przyszłości z powodu skargi, siedzą przy biurkach, ciężko pracując każdego dnia i wymyślają nowe pomysły przy nowoczesnych stołach w sali konferencyjnej, popychając firmę w kierunku rozwoju.

Wszystko to jest robione przez tych, których widzisz dzień w dzień w przestrzeni biurowej. Mając to na uwadze, musisz skupić się na ich zdrowiu i dobrym samopoczuciu, musisz zapewnić, że czują się doceniani i wspierani, i musisz zrobić wszystko, co możesz, aby inspirować i motywować ich w godzinach pracy.

W jaki sposób Morale wpływa na zyski?

Istnieje bezpośredni związek pomiędzy morale a zyskami, którego nie możemy ignorować, a motywacja w miejscu pracy popycha morale na wyższe poziomy.

Kiedy pracownicy szczęśliwi, chcą robić więcej dla tych, którzy ich zatrudniają. Dzieje się tak dlatego, że czują się docenieni, mają wrażenie, że ich pracodawcy troszczą się o nich i są zainteresowani sukcesem zespołu. W końcu sukces lub brak sukcesu zespołu odbija się również na nich.

Aby zwiększyć motywację w miejscu pracy, należy przede wszystkim skupić się na morale. Kiedy to zrobisz, zauważysz, że motywacja wzrasta w sposób naturalny jako bardzo przyjemny efekt uboczny. Następnie, z czasem, wzrasta produktywność, co wymusza wzrost zysków.

Jeśli wyobrazisz to sobie jako wykres przepływu, cel jest zawsze taki sam - więcej pieniędzy dla firmy, po prostu poprzez skupienie się na pracownikach i robienie tego, co należy.

Zwiększenie morale i motywacji jest w rzeczywistości o wiele łatwiejsze niż myślisz i można to zrobić poprzez zapewnienie, że twoi pracownicy są wygodne i wspierane w ich współczesnym projekcie biura przede wszystkim. Nikt nie będzie w dobrym nastroju, jeśli ich plecy bolą po długim dniu siedzenia na niewygodnym krześle, i nikt nie będzie chciał pracować ciężej i robić więcej, jeśli stale cierpi na ból nadgarstka, po prostu dlatego, że ich biurko nie jest wyrównane prawidłowo.

Najprostsze rzeczy mogą wpłynąć na sposób, w jaki ktoś się czuje, więc upewnij się, że obejmujesz podstawy przede wszystkim. Dzięki temu będziesz zaskoczony przyjemnymi efektami.

Oczywiście, ważne jest również spojrzenie na ludzką stronę rzeczy. Oznacza to, że należy zadbać o to, aby pracownicy czuli się docenieni, otoczeni opieką o i że inwestujesz w ich osobisty rozwój zawodowy. Oferuj nowe obowiązki tym, którzy chcą je przyjąć, nie obciążaj każdego pracownika zbyt dużą ilością zadań i oferuj szkolenia dla tych, którzy chcą zwiększyć swoje umiejętności i wiedzę. Kiedy nadchodzi czas awansu, pozwól każdemu zainteresowanemu ubiegać się o niego i nie kieruj się zawsze w stronę kandydatów z zewnątrz jako pierwszych. pierwszy kandydatów z zewnątrz.

Można również pomyśleć o zaoferowaniu wsparcia lokalnej organizacji charytatywnej. Ma to wiele różnych korzyści, nie tylko zrobienie czegoś wspaniałego dla wspaniałej sprawy. Twoi pracownicy zobaczą, że dbasz o społeczność i poczują się dumni, że dla Ciebie pracują. W rezultacie będą zmotywowani, aby pomóc Ci osiągnąć więcej, a tym samym pomóc jeszcze bardziej.

Skupienie się na swoich pracownikach i unikanie pójścia w kierunku ogromnego rozgłosu i zewnętrznych interesów oznacza, że faktycznie inwestujesz w nich jako ludzi. Jest to najlepszy sposób na podniesienie morale, zwiększenie motywacji w miejscu pracy, a tym samym obserwowanie wzrostu wydajności i zysków. To równanie, które naprawdę nie ma minusów!

Zobacz również
Wystrój biura

Czy znajdujesz się w ciągłej sytuacji rekrutacyjnej? Czy pracownicy zawsze odchodzą, a Ty musisz zasypać ich stanowisko? Jeśli tak, to czy kiedykolwiek przestałeś się zastanawiać...

Kiedy nowy pracownik dołącza do zespołu biurowego, będzie potrzebował szkolenia. Będą potrzebowali szkolenia, aby nauczyć się systemów komputerowych, będą potrzebowali szkolenia w...

Kiedy gość czeka w Twojej recepcji, jak długo może tam siedzieć? Czy istnieje określony czas, w którym czekanie staje się nie do zaakceptowania? Recepcje to często ruchliwe miejsca, a rola...